Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego określa zakres i warunki sprzedaży towarów przez eReRa sp.z.o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Księcia Witolda 64/3, 50-203 Wrocław, NIP: 8971880539, REGON: 386473825, zwaną dalej „Sprzedawcą", za pośrednictwem Sklepu dostępnego pod adresem 66p.pl/sklep, znajdującego się na stronie internetowej Subiektywnej Instytucji Kultury 66P.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu zawierając umowę na odległość.
- Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego rozumiany jako osoba fizyczna, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Sprzedawca – eReRa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Dane rejestracyjne spółki: NIP: 8971880539, KRS: 0000849097. Dane kontaktowe w sprawach sprzedaży: adres e-mail: [email protected], tel. +48798755168.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Regulamin – niniejszy Regulamin, który określa zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Internetowego Sklepu, zasady dokonywania elektronicznego składania zamówień, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz.204 ze zm.). Dostęp do Regulaminu każdy Klient może uzyskać w dowolnym czasie, poprzez kliknięcie linku „Regulamin” umieszczonego na stronie Sklepu, a także poprzez zapisanie jego wersji .pdf na wybranym przez siebie nośniku.
- Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem 66p.pl/sklep, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o towarze oraz składać Zamówienia.
- Produkt – rzecz ruchoma prezentowana w Sklepie Internetowym, którą Klient może nabyć za pośrednictwem Sklepu.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy eReRa sp. z o.o., a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Polityka prywatności i Polityka cookies Sklepu Internetowego – dokumenty określające szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies.
- Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi oraz Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do klienta lub Sprzedawcy, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
- Elektroniczny formularz zamówienia – udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania Zamówienia.
- Wysłanie zamówienia – zatwierdzenie Zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku „Zamawiam i płacę" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem 66p.pl/sklep.
- Właścicielem Sklepu internetowego jest eReRa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (50-203), ul. Księcia Witolda 64/3, NIP: 8971880539, KRS: 0000849097, działająca pod adresem: 66p.pl/sklep, adres e-mail: [email protected], tel. 798755168
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu Internetowego;
- b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego;
- c) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego;
- d) przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie Zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie Zamówienia do realizacji.
- Warunkiem technicznym do korzystania ze Sklepu jest dostęp do sieci Internet z wykorzystaniem najpopularniejszych przeglądarek internetowych w aktualnych wersjach (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, Safari) oraz włączonej obsługi plików cookies.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób pełnoletnich.
- Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Produktów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Charakter wiążący zyskują one dopiero z chwilą wysłania przez Klienta Zamówienia, które następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę".
- Produkty w Sklepie są szczegółowo opisane. Na stronie Sklepu znajdują się informacje o samych Produktach oraz ich cenie. W przypadku wydawnictw książkowych, każdy produkt posiada dodatkowo szczegółowy opis, nazwę wydawcy, rok wydania oraz inne informacje, które mogą charakteryzować wydawnictwo.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
II. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Korzystanie z procedury składania zamówienia dostępnej na stronie Sklepu jest dobrowolne.
- Klient ma możliwość założenia swojego konta na stronie Sklepu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do zrealizowania umowy kupna sprzedaży.
- Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem Sklepu.
- W przypadku podania danych niezgodnych z prawdą, niedokładnych lub nieaktualnych a także w przypadku podania danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich, Sprzedawca zastrzega sobie prawo zablokowania możliwości korzystania przez Klienta ze Sklepu.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- a) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
- c) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
- d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Zabronione jest:
- a) dostarczanie i przekazywanie treści powszechnie uznanych za zabronione, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- b) podejmowanie działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
III. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową 66p.pl/sklep, dokonać wyboru Produktów a następnie przejść do „Koszyka”, klikając odpowiednia ikonę i kontynuować procedurę składania Zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę" – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Produktu.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedawca dopuszcza możliwość zakupu Produktów poprzez indywidualny kontakt mailowy pod adresem: [email protected], zwłaszcza jeśli Klient chce zakupić większą ilość Produktów. Wszelkie ustalenia w takim przypadku są rozpatrywane indywidualnie.
IV. Dostawa
- Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych towarów odbywa się paczką za pośrednictwem firmy Inpost kurierem lub do paczkomatu
- Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty pod adresem siedziby Subiektywnej Instytucji Kultury 66P w godzinach jej pracy (ul. Księcia Witolda 66, 50-203 Wrocław), które sprawdzić można na stronie internetowej www.66p.pl.
- Dostawa towarów odbywa się w sposób wybrany przez Klienta w Zamówieniu, a jej koszty określone są w cenniku na stronie Sklepu oraz zostaną wskazane w momencie składania Zamówienia.
- Sklep realizuje wysyłkę poza granice Polski jedynie po ustaleniu indywidualnego kosztu wysyłki, który w tym wypadku jest wyższy niż na terenie kraju. W przypadku chęci wysyłki poza granice Polski, prosimy o kontakt bezpośredni na adres mailowy: [email protected].
- Wysyłka Produktów odbywa się minimum dwa razy w tygodniu.
V. Ceny i metody płatności
- Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Ceny zamieszczone przy oferowanych Produktach nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.
- Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia z uwzględnieniem kosztów przesyłki prezentowana jest w podsumowaniu Zamówienia po uprzednim wybraniu przez Klienta formy dostawy oraz płatności.
- W przypadku Zamówień składanych w ramach obowiązujących promocji są one realizowane z uwzględnieniem rabatów wynikających z warunków konkretnej promocji.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń ilościowych w sprzedaży towarów tego samego rodzaju (np. określenie maksymalnej liczby egzemplarzy tego samego tytułu). Ograniczenia, o których mowa powyżej określane są w warunkach promocji.
- Sklep nie prowadzi sprzedaży hurtowej. W przypadku chęci zamówienia większej ilości konkretnego towaru prosimy o bezpośredni kontakt ze Sklepem pod adresem [email protected]
- Klient ma możliwość dokonania płatności w jeden z następujących sposobów:
- a) przelewem na numer konta bankowego;
- b) szybkim przelewem elektronicznym obsługiwanym przez serwis Paynow;
- c) gotówką przy odbiorze osobistym;
- d) kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.
VI. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od Umowy na zasadach określonych w Rozdziale VI niniejszego Regulaminu przysługuje także osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą dokonującą zakupu o charakterze niezawodowym.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy wysłać informację o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: eReRa sp.z.o.o., ul. Księcia Witolda 64/3, 50-203 Wrocław.
- Towary przeznaczone do zwrotu powinny zostać wysłane na adres:
eReRa sp.z.o.o.
ul. Księcia Witolda 64/3
50-203 Wrocław
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkt zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.
-
Klient pokrywa całkowity koszt odesłania zakupionego towaru.
-
Sprzedawca nie odbiera od Klienta towaru przeznaczonego do zwrotu.
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru podlegającego zwrotowi lub dowodu jego odesłania na adres Sprzedawcy.
VII. Reklamacje dotyczące Produktów
- Przedmiotem sprzedaży są Produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady.
- Każdy Produkt kupiony w Sklepie może być reklamowany zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi.
- Jeżeli Produkt ma wady, Klientowi przysługuje: żądanie wymiany na wolny od wad albo usunięcia wady lub obniżenia ceny; w przypadku wady istotnej prawo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni Produkt na nowy pozbawiony wad lub go naprawi.
- W przypadku, gdy reklamując Produkt Klient zażądał jego wymiany na wolny od wad lub złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, winien reklamowany Produkt zwrócić w siedzibie Subiektywnej Instytucji Kultury 66P przy ul. Księcia Witolda 66, 53-203 Wrocław, lub odesłać na adres Sprzedawcy: eReRa spz.o.o., ul. Księcia Witolda 64/3, 53-203 Wrocław, z dopiskiem „e-sklep – reklamacja”, lub po porozumieniu się ze Sprzedawcą w formie przesyłki odbieranej przez kuriera wskazanego przez Sprzedawcę.
- Zwrot Produktu następuje na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i z zachowaniem tego terminu poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego Produktu do Sklepu, z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób proponowany przez Sklep.
- W przypadku złożenia reklamacji w siedzibie Sprzedawcy, po jej rozpatrzeniu Sprzedawca umożliwi Klientowi odbiór Produktu lub kwoty na wskazane przez Klienta konto wraz z przysługującym zwrotem kosztów.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Produkt zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Produktu podczas transportu zaleca się, aby Klient sporządził protokół szkody. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, ma wpływ wyłącznie na usprawnienie procedury reklamacyjnej.
VII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
- Sprzedawca podejmuje działania celem zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
eReRa sp.z.o.o.
Ul. Księcia Witolda 64/3
50-203 Wrocław
oraz mailowo pod adres [email protected].
-
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
-
Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
VIII. Dane osobowe i polityka prywatności. Obowiązki informacyjne.
- Dane osobowe podane przez Klienta w procesie składania Zamówienia są przetwarzane przez eReRa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. NIP: 8971880539, KRS: 0000849097, która jest administratorem danych osobowych.
- Niezbędnym elementem procedury złożenia Zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia, jego realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola na formularzu.
- Zgromadzone dane osobowe nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotom uczestniczącym w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych towarów, tj. InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Wielickiej 28, 30-552 Kraków.
- Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Klient ma także prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że jego dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym „RODO”; W tym celu powinien skontaktować się ze Spółką na adres: eReRa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Księcia Witolda 64/3, 50-203 Wrocław, adres email: [email protected].
- Klient ma prawo do uzyskania informacji czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu powinien skontaktować się ze Spółką w sposób wskazany w punkcie 5 powyżej.
- Spółka jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych, z zachowaniem postanowień art. 28 RODO.
- Spółka wykorzystuje pliki typu cookies. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności oraz Polityce Cookies.
IX. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe.
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. za pośrednictwem m.in. poniższych instytucji oraz wg ich procedur:
- W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.